Heei!
Tässä on ollut vähän kiirettä, mutta tosiaan takaisin Suomessa olen ja 11 päivää kun oon täällä ollut, niin niistä 4 päivää vapaalla. Työt alko mukavasti kakspäivää paluun jälkeen ja niitä on nyt riittänytkin. Siksi siis vähän ollut taukoa kirjoittelustakin.
Suomeen paluu tuntui aika karulta aluksi kun sää oli vähän sateinen ja kylmä. Nyt kuitenkin alkaa oleen ihan hyvä fiilis ja Tampere tuntua taas kodilta. Vaikka käytännössä koditon tällä hetkellä olenkin... Uutta kämppää oon etsimässä ja yhden ihan lupaavan jo löysinkin. Tällä hetkellä siis isän ja äidin nurkissa pyörin. Kavereita oon myös koittanut nähdä, mutta ainakin tällä hetkellä aamuvuorossa ollessa 6-14 on vähän väsynyt koko ajan. Ehkä se nyt tästä kun toka aamuviikko putkeen alkaa.
 |
| Pakistani kierros :D |
Yleiset fiilikset paluusta on vähän sekavat, paljon vielä tekis mieli takaisin Torinoon kavereiden ja ilmapiirin vuoksi. Täällä ihmiset on jotenkin enemmän ns. kireitä, kun taas italiassa kaikki oli niin lepposaa. Täällä saa myös vähän taistella tottumusta vastaan ettei tervehdi kaikkia poskipusuilla ja haleilla. Suomalaiset ei ehkä ihan niin vastaanottavaisia oo tollasille tervehdyksille ainakaan ihan ekalla tapaamiskerralla. Suomen kielikin kuulosti aluksi ihan ihmeelliseltä ja omasta suusta erityisesti. Englannilla oli jotenkin paljon sujuvampaa hoitaa asioitakin, jotenkin vaan niin helppoa ja ehkä vaikutusta oli ihmisilläkin. Paljon avoimempia ja pääasiassa ystäväni olikin etelä-amerikasta ja etelä-euroopasta.
 |
| Toinen kotikaupunki |
Kavereita on ikävä tietenkin ja kun tietää että ihan kaikkia ei tuu näkeen enään koskaan. Suurin osa kuitenkin oli eurooppalaisia joten heitä on kohtuu helppo nähdä ja myös meksiko on tulevien reissujen listalla vahvasti. Ensin tarvii vaan vähän tota talouspuolta hoitaa kuntoon, mutta onneksi on skype ja whatsapp jne. Kivempihan sinne on mennä myös vähän kauemman ajan päästä kuin ihan heti ja sitten taas odotella seuraavaa näkemistä.
 |
❤
|
 |
| Vika kuva Torinossa |
Tässä vähän tämän hetkisiä fiiliksiä, palailen vielä Rooma postauksella ja ehkä vielä jatkan blogiakin jos innostun :) Nyt keskityn pelin katsomiseen kunnolla!
Baci,
Kaisa