Huhhuh, vähän on aikaa vierähtänyt viime kerrasta. Tässä on suomiaika mennyt ihan hujauksessa, töissä, hauskanpidossa ja kaikessa muussa. Täytyy myöntää että lopulta tämä blogin kirjoittelu ei kyllä ajallisesti ole mua varten. Jos olis enemmän tunteja vuorokaudessa tai vähemmän kaikkea muuta tekemistä.
Kesä alkaa olla jo ohi ja syksy saapua pikkuhiljaa, vaikka ainakin tänään on saanut ihan mukavasta kesäsäästä nauttia. Jännästi meni kaikki kesän tapahtumatkin ohi joita oli pitkään odottanut. Ensin blockfestit eli parhaat festarit ja vielä omassa kotikaupungissa, sitten oli cheekin stadionikeikka tossa pari viikkoa sitten joka oli myös ihan loistava. Nyt vaan tarvii keksiä jotain uutta mitä odotella taas vähän aikaa. Koulukin alko viime viikolla ja sen kanssa tulee nyt ihan eri lailla duunia kuin ennen ja paljon enemmän tarvitsee itsenäisesti kotona tehdä kuin ennen. Vaikka tossa viimeksi lupailin vähän rooman postauksia ja kotipostaukseenkin mulla oli materiaalit, päädyin nyt tällä postauksella päättämään blogin. Jos joku tänne vielä eksyy ja on esim lähdössä itse torinoon tai italiaan vaihtariksi niin saa kyllä kysellä kaikkea jos vain tarvitsee :)
Baci,
Kaisa

