Ciao!
Olen Kaisa, opiskelija Tampereelta tai siis pian Italiasta. Päämääräni Italiassa on Torino ja opiskeluni suoritan Universita degli Studi di Torino nimisessä yliopistossa. Opiskelen Suomessa liiketaloutta ammattikorkeakoulussa, mutta koska ulkomailla käsite on tuntematon niin vaihto-opiskeluni tapahtuu yliopistossa. Blogin kirjoittamiseen päädyin, koska halusin jakaa kuulumisiani ystäville, sekä muille jotka vaan eksyvät tänne blogiini.
Tällä hetkellä lähtööni on 19 päivää, eli olen bookannut lentoni 10.2. maanantaille. Lentoni ovat Milanoon, josta menen junalla Torinoon vielä saman päivän aikana. Asuntoa en ole vielä Torinosta saanut, mutta uskon sellaisen vielä tässä Suomessa ollessani löytyvän. Haluaisin asumaan joko solu-asuntoon omaan huoneeseen tai pieneen yksiöön, mutta saa nähdä kumman vaihtoehdon löydän ja kelpuutan.
Olen käynyt kerran aikaisemmin Italiassa ja sekin oli Sardinian Cagliarissa, eli itse "saappaassa" ei ole vielä tullut käytyä, jos ei Rooman lentokenttää lasketa. Kieli on tuttu lukiosta, sillä opiskelin sitä kaksi vuotta. Nyt vain tarvitsisi aloittaa pieni mieleenpalautus operaatio.
 |
| Tampere ❤ |
Vielä ei jännitä yhtään, mutta se johtuukin varmaan siitä että en ole vielä tajunnut asiaa kunnolla. Koko syksyn ja talven olen ollut jo lähdössä, mutta nyt kun alkaa lähentyä muutto tämän hetkisestä kodistani pois ja kymmenen päivän kodittomuuteni alkaa niin silloin luultavasti tajuankin asian kun joutuu/pääsee muiden nurkkiin asumaan. Eilen aloitin tavaroideni pakkaamisen muuttoa varten, mutta on kamalan vaikeaa silti miettiä mitä pakata Suomeen jääväksi ja mitä haluaisin ottaa mukaan reissuun. Kuvana ah niin laadukas kännykkäkuva Tampereen keskustasta. Tarvii varmaan aloittaa pokkarin raahaaminen joka paikkaan että saa edes vähän laadukkaampia kuvia.
Baci,
Kaisa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti