maanantai 27. tammikuuta 2014

Little party never killed nobody

Lauantaina oli bailupäivä kuten otsikosta saattaa päätellä... Kyseessä oli siis mun läksiäiset, tuparit ja kämppäläksiäiset. Mun kämppiksen ja yhden kaverin kans tosiaan kutsuttiin vähän reilu 80 henkeä meille viettään noita juhlia, mutta niinkun aina noin puolet pääsi paikalle. Onneksi näin, koska kämppä olis voinut olla vielä kivemmassa kunnossa seuraavana päivänä kun tän noin 40 ihmisen jälkeen :D Alun perin suunnitelmana oli pitää perinteiset koko illan kotibileet, mutta lopulta niin moni halusi lähteä baariin että ei jääty pikku porukalla meille. Porukkahan hajos sitten totaalisesti ja jakauduttiin sitten hyvin ympäri Tampereen baareja mm. Fat Lady, Ilves ja kulma-ale. Täytyy tunnustaa että itse päädyin tohon viimeseen... Piti mennä lähiöpubi kierros, mutta  ei ollut auki kun kulma-ale lähellä ja loppuilta sitten henkassa. Paikat vähän erosi normaalista, mutta hyvällä porukalla oli hauskaa. Pilkun jälkeen tietty meille perinteisille jatkoille ja yks valitus tuli koko illasta ja sekin aamu 5-6 aikaan kun meitä oli enään n. 9 ihmistä. Eli meillä on ollut just paras bilekämppä tässä keskustassa kyllä, loistonaapurit ja näköalat. 

Bileet
 
Seuraavana päivänä olikin jo aika mukava fiilis, kun tuli boolia ja kaikkea muuta vähän maisteltua siinä illan aikana. Siivottavaakin oli kivasti, mutta onneksi suurin osa tölkkejä ja muovimukeja. Tölkkisaldoa tuli ihan mukavasti, yhteensä melkein 14€ eli mentiin sitten subiin tänään palautuksen jälkeen niillä rahoilla kämppiksen kanssa. Lattia odottaa vielä pesua koska muuttotavarat on vielä sen verran levällään. Eilen myös hoitu muuttoa aika hyvin kun isäni tuli pakulla hakemaan suurimman osan tavaroista. Kaikesta huolimatta suosittelen muuttaan mieluummin sellaisena päivänä jolloin ei ole darraa.  

Läksiäisten pullosaldo
 
Tänään ohjelmassa oli ikeasta muovikassien hakua ja pakkailua. No ainakin ikeassa pyörähdettiin, loppujen tavaroiden pakkaaminen on vielä vähän vaiheessa, koska ihmiset jätti meille viiniä lauantaina ja pitäähän ne nyt juoda. Löysin myös ihanan lämpöisen karvahattuni tässä siivotessa ja pakkaillessa. Pakkailua häiritsi myös vohvelikahvilaan meno, jonne olimme muutaman kaverin kanssa oltu menossa jo pari viikkoa ja nyt onnistuimme kaikki pääsemään paikalle. Nyt kuitenkin jatkuu pakkailu ja viineily.
 
 
Vähän viintä
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti