maanantai 3. helmikuuta 2014

Una settimana

Nyt jänskättää, enään viikko ja olen jo paikan päällä Italiassa! Tänään kaikki alkoi tuntumaan todemmalta kun kävin hoitamaan vakuutukset kuntoon ja aloin jopa miettimään mitä pakkaisin mukaan. Tai no pakkausosuudesta mietin niinkin paljon kuin yhdet kengät mukaan otettavaksi, valkoiset conssit. Klassikot jotka sopivat kaiken kanssa, muut kenkä- ja vaatevalinnat tuleekin sitten olemaan tosi vaikeat. Paljon  kuitenkin tulee ostettua sieltäkin, niin ei saa ylipakata.

Maisemat Tuomiokirkolle
Viikko meni pakatessa muuttolaatikoita ja muuttaessa, en edes tiennyt omistavani niin paljon tavaraa. Perjantaina sitten oli haikeat fiilikset kämpän luovutuksen takia. Silloin oli tietenkin otettava vika peilikuva hissistä ja maisemakuva partsilta. Se oli yhden aikakauden loppu, mutta kuitenkin uuden alku. Paljon hyviä muistoja löytyy kyllä siitä asunnosta ja kämppiselämästä muutenkin. Tätä tapahtumaahan piti myös juhlia ja tällä kertaa juhlimista oli jätskibileet :D Meillä ei ollut tuossa kämpässä siis pakastinta ja nyt Sara sai kämpän jossa oli. Luonnollisesti siis menimme jätskille Saran uuteen kämppään muuttolaatikoiden keskelle.

Viimenen kuva tuossa hississä

 Lauantaina olikin sitten aika juhlia mahdollisesti viimeistä baari-iltaa Suomessa hetkeen. Huhhuh oli kyllä hyvä ilta, vaikka sunnuntaina olikin pieni päänsärky seurana. Aloittelimme iltaa Saralla, sinne olin myös jäämässä yöksi koska asun nyt isälläni ja se on semikaukana keskustasta. Päädyimme menemään koskarin ravintolamaailmaan, osaksi Karri Koiran ja Ruudolfin keikan takia. Olen tyytyväinen baarivalintaan, koska oli kovin keikka hetkeen ja lähes eturivistä pääsi vielä katsomaankin sitä. Jätkät on kyllä ihan loistavia ja ihmeellisen kärsivällisiä. Jaksoi ottaa kuvia ihmisten kanssa vielä melkein tunnin keikankin jälkeen. Tietenkin sitten siinä ennen heidän lähtöä mentiin vielä heitä ahdistelemaan, heittään läpät ja ottamaan kuvat.

Karri Koira
Rudi ja Karri
 Sunnuntaina tuli koomailtua ja haettua siipiä darraruuaksi. Pääsin kotiin vasta kymmenen aikaan illalla ja menin melkein heti nukkumaan, tais vähän väsyttää. Tänään oli sitten aikainen herätys ja asioiden hoitamisen jälkeen hoidin verhot ikkunoihin tänne isäni kämppään ja muutenkin järjestelin tavaroitani tänne. Kohta alan vielä karsimaan vaatteita mitä en varmasti tarvitse mukaan reissuun.

Ciaoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti