Iloiset uutiset tentistä, läpi meni vaikka arvosana ei mikään paras ollutkaan ! Enään ikinä (toivottavasti) ei tarvitse mitään kirjanpito-juttuja tehdä. Maanantaina alkoi uusi kurssi Business Management ja se onneksi vaikutti tosiaan paljon kiinnostavammalta vaikka osan asioista olen käynyt jo Suomessakin. Perjantaina oli heti ensimmäinen täysin pakollinen luento, kun saimme vierailevan luennoitsijan jostakin isosta yrityksestä täältä. Itse en ollut yrityksestä kuullutkaan, mutta ilmeisesti jotakin kemikaaleja valmistavat ja heidän tuotteita löytyy lähes mistä vaan. Luento oli ihan mielenkiintoinen, vaikka se olikin lähinnä elämänkertaa ja meidän itsetunnon kohotusta.
![]() |
| Kämppisten kauppareissu |
Muuten arkipäivät tällä viikolla meni aika pitkälle yrittäessä levätä, että saisi tän pikku flunssan tai mikä onkaan pois. Ei mitään kauhean ihmeellistä siis tällä viikolla. Samalla yritin myös vähän keräillä voimia kun tiesin että isäni on tulossa viikonloppuna ja ja ensi viikolla äitikin tulee käymään.
![]() |
| Supergan Basilica |
Lauantaina sain viimeinkin turkinpippureita, kun isäni saapui tänne käymään ja toi vähän myös vaatteita samalla. Hän vuokrasi auton ja pääsimmekin kätevästi joka puolelle. Kävimme Porta Palazzossa ja Supergassa uudelleen, ihanaa käydä varsinkin Supergassa ilman pelkoa kävelyreissusta alas. Tänään käytiin rannalla, joka saattaa olla lähin mikä löytyy... Ajoon meni 1,5h ja junalla sama olis ilmeisesti tuplat :D Kyllä tarvii kans vähän kesemmällä kavereiden kanssa vuokrata auto niin pääsee tutkimaan ja näkemään Italiaa paremmin. Maisemat matkalla Savoniaan, jossa ranta sijaitsi oli todella hienot. Tuli siinä rannalla käydessä samalla heitettyä talviturkkikin mereen, vaikka vesi olikin vielä aika vilpoista. Siitä vielä todistusaineisto:
Huomenna mennään varmaankin tekemään pieni kierros outlet alueella, joka on Torinon ja Milanon välissä. Toivottavasti en köyhdytä koko reissubudjettia...
Palaillaan myöhemmin, nyt pyykit kuivumaan ja nukkuun.
Baci,
Kaisa




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti