Maanantai aamuna oli tentti Business Managementistä ja kaikkien ylläriksi meidän professori oli päättänyt jakaa luokan kahtia koetta varten. Ensin toinen ryhmä tekee tentin ja sitten toinen, ja toka ryhmä tietenkin sai lisäaikaa lukemiseen. Saavuin paikalle heti jaon jälkeen tasan yhdeksältä ja koska olin luvannut mennä Milanoon Tiian ja Heidin kanssa päädyin änkeämään ekaan ryhmään. Sitten saimme vielä kuulla että aikaa on 35 minuuttia koko tenttiin. Tentti oli lopulta nelisivuinen joista kaksi oli ikäänkuin esseetehtäviä. Toissapäivänä sain tulokset ja eihän se tietty läpi mennyt, en edes kerinnyt vastata yhteen pidempään tehtävään kuin pari minuuttia ja aika loppui. Eipä se silloin haitannut kun olin jo asennoitunut kiireeseen eli äkkiä aamupalalle kotiin ja ekaan maholliseen junaan nokka kohti Milanoa.
![]() |
| Pistaasi ja Mango gelato |
Milanossa kierreltiin koko päivä kauppoja ja välillä pysähdyttiin jätskillekin. Tulipahan Duomon katollakin käväistyä tälläin kesäaikana ja viimeksi kun mentiin hissillä, niin tällä kertaa otettiin kunnon urheilijoina rappuset ja eihän ne olleet yhtään pahat lopulta ajateltuna. Vahingossa tultiin alas kyllä hissillä kun ei löydetty rappusia takasin heti ja ei hissimies kysyny meidän lippuja :D Shoppaillessa itselin tuli ostettua yksi laukku vaikka ei todellakaan pitänyt ostaa mitään vaan pitää loppubudjetti reissuihin, mutta minkä sille voi että se oiken huusi mun nimeä. Illalla otin junan takaisin Torinoon ja sovittiin että seuraavana päivänä tytöt tulee kyläileen mun luo.
Tiistaina tytöt saapu Torinoon 11 aikaan ja ensimmäinen paikka johon heidät vein oli Porta Palazzon markkinat, ne euroopan suurimmat siis. Tai no ihan ensimmäinen oli lataamaan mun puhelimeen saldoa kun olin edellisenä päivänä unohtanut ja nyt ei ollut nettiä eikä mahdollisuutta soittaa tai tekstata ennen latausta. Porta Palazzolta jouduttiin käymään takaisin juna-aseman lähelle kun mun piti ostaa kavereiden kanssa liput peliin. Jännitettiin vähän että löytyykö niitä lippuja edes enään kun oli aika halvat yksilöt, onneksi kaikki viisi meistä sai liput ja olemme lähekkäin. Pojat istuu yhden rivin alempana ja me tytöt heti heidän yläpuolella. Peli on Unescon järjestämä hyväntekeväisyysturnaus Juventus legendat vs Real Madrid legendat. Lippujen oston jälkeen lähdettiin vaihteeks vähän shoppailemaan ja kiertämään kaupunkia. Päivä oli rentoa chillailua ystävien kesken ja keskityinkin enemmän seuraan kuin kuvien ottamiseen.
![]() |
| Klubin ovi Murazzissa |
![]() |
| Sorsia Po-joessa |
Keskiviikko kuluikin sitten poliisilaitoksen löytämisessä ja katoamisilmoituksen teossa. Vähän mahdoton saada takasisin puhelinta kun ei oikein kunnon havaintoo kuka sen vei. Torstaina taas vakuutusyhtiön ilmoituksenteossa meni aikaa ja koitin keksiä mistä saada skanneri että pystyisi skannaamaan poliisiraportin. Lopulta päädyin ihan vaan kameralla ottamaan kuvan ja se onneksi riitti. Vaikka kai jostakin koululta olisi löytynyt skanneri, tähän päivään mennessä en ole löytänyt vielä sitä tulostushuonettakaan jota etsin maaliskuussa... Ainiin ja onnekkaasti kävi pelkkä puhelimen vieminen kun laukussa oli myös kamerani ja lompakko, jossa oli ajokortit ja muut. Siitä olen kyllä superkiitollinen. Olisi hienoa alkaa täältä uusimaan pankkikorttia ja ajokorttia. Kuvina vähän rändöm kuvia puhelimen viime päivistä ja yksi kamerasta joka on viime sunnuntailta.
| Esimakua huomisen postauksesta |
Loppuviikosta postaus huomenna ja tämä on lupaus :)
Baci,
Kaisa




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti