sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Chill times

Heei oon täällä taas... Vähän jäi tossa loman jälkeen tää blogilomailu päälle. Täällä ei oikeestaan mitään ihmeellistä oo tapahtunu. Tenttiin lukemista taas kun huomenna on Business Managementin tentti ja sen jälkeen otan suunnaksi Milanon. Sinne saapui tänään kaks hyvää kaveria kesälomalleen. Ainiin ja hyvää vappua! Täällä oli ihan mahtava keli iltaan asti vappuna, mutta sit alkokin sataa rakeita ja niiden jälkeen kaatamalla vettä. Sehän oli tietty pojille juhlan paikka ja kun olimme matkalla baariin piti niitten riisua boksereille ja tanssia sadetanssia. Että semmonen vappu oli tänä vuonna.

Nössykät suojassa rakeilta

Viikko sitten sunnuntaina Juventus voitti italian mestaruuden eli Serie A:n ja kaupungilla oli kaikki jotka ees vähän seuraavat jalkapalloa. Kaupunki oli mennyt ihan hulluksi heti pelin jälkeen ja me liityttiin juhlintaan vasta illallisen jälkeen niin villeimmät kannattajat olivat jo väsähtäneet ja menneet kotiin. Siitä huolimatta bongattiin kyllä mm. traktori joka oli koristeltu, skootteripojat jotka heilutteli lippua aukioilla ja yhdellä aukiolla oli vihreä-valko-punasavua vielä meidänkin mennessä. Odotimme vähän joukkueen saapumista juhliin, mutta kuulemma heillä on tapana tullu kaupunkiin vasta kauden viimeisen pelin jälkeen eli 18.päivä ilmeisesti isompi juhlinta tulossa.

Juve traktori


Viime maanantaina oli Italian jalkapallomaajoukkueen uuden paidan julkistamistilaisuus täällä Torinossa, jonne päästiin kun yksi kavereista oli mukana järjestämässä bileitä. Tapahtuma oli Puman ja Carlsbergin sponsseilla järjestämä ja niitä ilmeisesti pidetään muissakin isoissa kaupungeissa. Paikalla pystyi osallistumaan kilpailuun jossa palkintona on tietenkin kisamatka mm-kisoihin. Piti rekisteröityä facebookilla tai sähköpostilla, ottaa kuva jossa oot liitettynä uusi paita päälle ja lopuksi huutaa hassuun pömpeliin niinkuin olisit stadionilla kannustamassa. Sen jälkeen palkinnoksi sai italian lipun tai kasvomaalin. Hauska tilaisuus, melkein kaikki vieraat oli meitä vaihtareita ja meidän kavereita. Paikka oli myös aivan upea, IED:n takapiha joka on siis design koulu. Sisäpihalla olevassa pienessä puutarhassa ilman katoksia ja sääkin onneksi suosi, aurinko paistoi ja sen laskettua riitti vielä lämpöä varmaan 20 astetta.

Uudet paidat


True fanit

Tiistaina käytiin yhdessä baarissa jossa on ns. open mic eli jos osaa pääsee soittamaan tai laulamaan. Meidän porukassa on yksi joka soittaa tosi hyvin kitaraa ja hänet sitten laitoimmekin lavalle. Kaikki tykkäsi Raulin soitosta tosi paljon ja hän jopa sai yhdeltä bändiltä levyn kuunneltavaksi. Vähän iski kateus kun kuuli kaikkia hyviä soittajia ja laulajia, kun itse ei osaa soittaa eikä laulaa. Ei täällä tässä parin viikon aikana hirveesti ihmeellisepää ole tapahtunut. Sardinia postaus on vielä matkalla, tän viikon aikana koitan saada ulos. Huomisen tentin jälkeen ei kauheesti kouluakaan oo tällä viikolla enään, joten senkin puolesta on enemmän aikaa. Kiekkoo tietty tuli katottua eilen ja tänään ei edes tullu enään vaivauduttua... Ei kauheen valoisalta näytä meidän tie mitaleille. Nyt takas tenttimatskun pariin.

Baci,
Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti