Viime perjantaina oli onneks jo ihan normaali fiilis ja pääsi vähän kavereitakin moikkaan. Ja onneksi lauantaina olin täysin terve ja Suomi-Tsekki pelin jälkeen alko kivat voitonjuhlat mulle, mutta ei mun tsekkikaverille :D Juhlat oli myös yhden ystävän läksiäiset ja kestikin lopulta ihan aamuseiskaan asti. Meillä oli superhauskaa ja nähtiin kaikkia kavereita samalla kertaa. Jonkun verran kuvamatskuakin tuli, mutta ei mun kameraan.
Seuraavana päivänä oli Astissa viininmaistajaiset, johon parhaat selviytyjät jopa pääsi. Eli minä ja kaverini joka lähti maanantaina pois. Siellä tapasimme myös kaksi muuta kaveria ja heidän kanssa sitten kierreltiin muutama tunti ja maisteltiin hyviä viinejä. Oltiin kuviteltu paikka ulos ja vähän torimeiningillä jossa ihmiset kiertelisivät eri kojuja. Paikalle päästyämme huomattiin että se on sisätiloissa ja kaikki muut osallistujat on vanhuksia :D Meillehän se tärkein asia oli että 5€ oli sisäänpääsymaksu ja sillä sai viinilasin, hienon kaulapussukan ja rajattomasti maistelua. Ostettiin jopa yksi pullo matkallekin hyvää skumppaa. Taso oli aivan loistava viineissä ja nyt kun täällä olen oppinut juomaan punkkua niin sitä pääasiassa tuli maisteltua.
Maisteluiden jälkeen pidettiin vielä "jäähyväisillallinen" ja mentiin porukalla hyvään pizzeriaan. Tunnelma oli iloinen ja tulikin varmasti naurettua koko viikon edestä. Hyvää läppää, ystäviä ja ruokaa, ei hyvään iltaan paljon muuta tarvita. Jatkettiin siitä vielä pojille ja hengailtiin vaan ja kuunneltiin musiikkia. Lopulta ilta venyi kolmeen asti ja seuraavana päivänä mulla ei ollut toivoakaan mennä kouluun yhdeksäksi. Kaikki univelka viikonlopulta ja muutenkin oli aika väsy joka puolella juoksemisesta. Herätyskello soi 7.30, mutta sammutin sen ja seuraavan kerran heräsinkin neljältä iltapäivällä.
![]() |
| Party time excellent |
Tiistaina sit menin jo iloisena ja levänneenä kouluun ja kuulin samalla että kurssilla on ryhmätyö jonka palautus on seuraavana päivänä 8.30 viimeistään.. kuinka mahtavaa. No jäätiin sit mun ryhmän kanssa koulun jälkeen tekeen koko esitelmä konferenssista. Keskiviikkona tehtiin periaatteessa sama uudelleen, koska seuraava ryhmätyö oli tälle aamulle samaan aikaan palautus. Eilen onneksi oli koko päivä esitelmiä koulussa, joten me skipattiin ne ja tehtiin sillä ajalla ryhmätyö valmiiksi. Eilen olin myös puistossa lempparimeksikolaisten kanssa, kunnes alkoi sataa ja siirryimme sisälle. Illalla lähdettiin aperitiivolle hyvään paikkaan San Salvariossa, Sound Artiin. Sitä voin suositella jos tännepäin eksyy. Siitä jatkettiin vielä iltaa parilla drinkillä ja aikasin kahdentoista aikaan nukkuun. Aamulla olikin meidän ensimmäisen esitelmän vuoro heti ysiltä ja nyt tässä odotellaan toisen esittämistä ja katsellaan muiden esitelmiä.
Palaillaan taas...
Baci,
Kaisa




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti