maanantai 10. helmikuuta 2014

I won't be gone for too long

Heippa lentokoneesta!
Äsken lähti mun lento kohti Osloa, jossa sitten pääsee vaihtamaan Milanon koneeseen. Norwegianilla lennän niin löytyy wifi myös lennon aikana. Jännää kun ennen en ole lentänyt näin että pystyy netissä oleen samalla.



Viime yönä ei tullut kauheesti nukuttua, mutta vielä ei ainakaan väsytä eikä haittaa se. Ehkä illemmalla kun pääsee viimein perille Torinoon voi olla aika väsy olo. Kuitenkin kahden lennon päälle ja Tampere-Helsinki bussimatkan päälle vielä bussimatka Milanosta Torinoon joka kestää kaksi tuntia. Tampereelta kentälle välillä sain ehkä vähän päälle tunnin unet nukuttua.


Valmiina lähtöön

Eilen aamulla aloitin pakkaamisen ja yöllä vähän ennen yhtä sain kaiken laukkuihin. Mun lentolippuihin kuului siis kaksi ruumaan menevää matkalaukkua ja yksi käsimatkatavara eli yhteensä 50kg olisi saanut olla mukana. Olin superyllättynyt lippujen varaamisen jälkeen kun tarkastelin paremmin niitä ja huomasin että koko hintaan kuului kaksi laukkua. Normaalisti varmaan pelkät laukut maksaisi saman verran kuin nää mun lennot. Suosittelen siis lämpimästi Skyscannerin käyttöä kun etsii lentolippuja tai hotellia, sain sitä kautta alle 80 eurolla nämä lentoliput ja laukut.

Tampere my love
Eilen oli myös viimeisten hyvästien aika parhaiden tytsyjen kanssa, haettiin ruokaa ja hengailtiin yhden meistä kotona. Oli paljon kivempaa kuin käydä vaan jossain ravintolassa syömässä ja lähteä heti kotiin. He myös lahjoivat mua lahjalla jossa oli mm. Italian cosmo, salmiakkia, laastareita ja muuta hyödyllistä. Salmiakkihan on suuri rakkauteni, joten nyt ehkä pärjää kun on kolme karkkipussia pelkkää salmiakkia mukana.



Bussi jolla lähdin kohti lentokenttää lähti 3:10 linja-autoasemalta, jonne ajoin minut ja isäni. Tulee varmaan olemaan outoa kun ei lähes 4 kuukauteen aja autoa ja sitten palaa takaisin oman auton rattiin. No ehkäpä siitä selviää, jos vaikka jossain vaiheessa tulisi tuolla vuokrattua auto ja lähdettyä sillä kiertelemään jossain. Vaikka Italian liikenne onkin ihan hullua, mutta olisi hauska kokeilla kuinka siellä selviäisi. Linja-autoasemalla bussi tulikin heti ja isän kanssa sanottiin pikaiset heipat. Bussissa tuli hieman haikea olo kun lähti tutulta ja turvalliselta Tampereelta, mutta myös iloinen että nyt ei tästä ole perääntymistä.

Palailen Italiasta heti kun on aikaa ja löydän wifin tai saan hommattua netin itselleni.
Ciaoo!
Baci, Kaisa  

2 kommenttia:

  1. Hauskaa ja turvallista reissua Kaisa, in bocca al lupo niinku ne sitten siellä päässä sanoo tsemppiä toivottaakseen! :) -Jenika

    VastaaPoista