Tiistaina ja eilen tein viimeiset työpäivänikin ennen reissua ja oli kyllä ihan hyvä fiilis siitä, että seuraavan kerran leipomolle vasta kesäkuussa jos silloinkaan. Harjottelupaikka olisi kyllä iso plussa ensi kesälle, ettei joutuisi vuoden päästä suorittamaan kahta peräkkäin. Ennen perjantain töitä kävin lounaalla kaverin kanssa ja jälkeen menin yhteen pubiin istuskeleen ja moikkaan siellä töissä olevaa kaveria.
Torstaina päädyin lopulta haalaribileisiin vaikka kotoa lähtiessä en vielä ollut ollenkaan menossa. Kävin syömässä yhden kaverin kanssa panchossa ja vielä jälkkärillä sticky wingerssissä. Jälkkäri oli jotain mitä olin jo kauan halunnut maistaa, nimittäin friteerattu suklaapatukka jäätelöllä. Vaikka kuinka ällöltä kuulostaakin niin se oli aivan loistava !
![]() |
| Paras jälkkäri |
Siitä menimme moikkaamaan kavereita ylä-aleen, jotka lopulta sai houkuteltua mut mukaan haalaribileisiin. Harvoin kuulee yhdistelmää Kaisa, auto ja baari samassa lauseessa :D Torstaina tälläinen kuitenkin pääsi tapahtumaan ja oli varmaan hauskinta ikinä selvinpäin kun kaikki muut oli ihan mukavasti alkoholin vaikutuksen alaisina. Porukkaa oli kauhee määrä niinkun aina ja kuuma, lähdettiin sitten joskus puoli kolmen aikaan ja pääsin kuskaileen kaikkia kotiin.
Tänään onkin ollut kiire päivä, kävin shoppaileen Skuxxin paidan ja rannekorun Design931 kaupasta. Piti saada vähän lisää manselaista mukaan reissuun :) Sitten oli kauppareissun aika ja äidille käymään, kun mummukin tuli sinne kyläileen. Nähtiin nyt viimeistä kertaa ennen reissua ja oli hieman haikeaa. Siellä vierähtikin pitkä aika ja nyt illalla tein tortilloja meille ja ollaan isän kanssa katsottu tässä Bondia. Kohta täytyykin mennä nukkumaan ja huomenna aloittaa aamusta pakkailu. Vielä en ole siis yhtään aloittanut pakkausta vaikka monta päivää on pitänyt. Suurinpiirtein kuitenkin tiedän mitä aion ottaa mukaan niin vielä ei se stressaa ihan liikaa.
Nyt viime hetket Bondia ja sitten nukkuun.
Buona notte :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti