torstai 13. helmikuuta 2014

Im so excited !

Tänään ja eilen on ollut niin hyvät päivät että oon ihan liian ilonen. Eilen käytiin tsekkaan kaks kämppää, toinen ihan keskustassa ja toinen puolessa välissä keskustaa ja koulua. Keskustakämppä oli muuten ihan loistava, mutta huoneet pieniä ja yhessä ei ollu ikkunaa. Ja toinen oli ihan mahtava, isot huoneet, saatavissa kesäkuuhun asti vuokralle ja kokonaan kalustettu juuri nyt. Kaikki siis ihan uutta ja ikeaa :D Ja hauskat persikan väriset seinät. Ainut ongelma oli että tyttö jonka alunperin piti meidän kanssa muuttaa piti asuntoja liian kalliina. No me sitten sovittiin että hän etsii omaa kämppää ja etittiin facebookissa meille siihen yhteen huoneeseen kämppis. Heti tärppäskin pari ja lopulta kämppää tuli katsomaan italialainen poika, joka innostui kämpästä ja lupasi ilmotella huomiseen aamuun mennessä mitä päättää. Hän kyllä sanoi että on aika varma nakki. Joten jee huomisesta eteenpäin en välttis oo enään koditon !

Näin mäkin parkkeeraan kun tuun Suomeen

Eilen oli aika kämppäkeskeinen päivä ja illalla käytiin superhyvässä kiinalaisessa syömässä. Se oli tosin vähän huonolla alueella, vähän pelotti kävellä takasin hotlalle. Söin pollo della nonnan eli isoäidin kanaa joka oli juuri hyvän tulinen. Kiinalaisessa oli jotkut bileet meneillään samaan aikaan ja meteli oli ihan järkyttävä. Normaaliäänellä puhuessa ei aina välillä kuullut yhtään mitä toinen sanoi :D

Eilisen ruokajuoma

Tänään oli aika chilli päivä, nukuttiin myöhään ja lähdin sitten kaupungille metsästään hiuslakkaa, jota saa ilmeisesti vaan supermarketeista tai ainakaan mistään perus kosmetiikkakaupasta en löytänyt. Marketti oli tietty kiinni, koska oli siesta aika, yllärii. Sitten Eduardo jo soittikin ja mentiin lounaalle. Sen jälkeen kävimme katsomassa videokameraa hänelle, koska hän videobloggaa ja puhelimella ei tule ihan liian hyvää materiaalia. No kävikin niin että kameraa ei löytynyt, mutta mä löysin kännykän laturin tai siis langattoman ihme laturin ettei akku lopu kesken päivän. Sen lisäksi ostin myös söpöt kuulokkeet, joita voi käyttää kaupungilla. Päivän yllärinä oli yhdessä kahvilassa mukava vessa :D Onneks kävin vaan pesemässä kädet!


Päivän ostokset

Päivän ylläri :D
Kohta lähdemme illalliselle johonkin tähän hotellin lähistölle ja huomenna parhaassa tapauksessa pääsemme vähän tutustumaan Torinon yöelämään, jos italialainen ottaa kämpän meidän kanssa ja saamme muutettua. Muutenkin huomenna on erasmus tapaaminen, johon tulee suurin osa nyt aloittavista vaihtareista joten saamme uusia kavereita ja voimme mennä porukalla ulos :)
Baci,
Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti