maanantai 31. maaliskuuta 2014

Crazy Friday

Ciao!
Perjantaina oli bailupäivä ja tehtiinkin sen kunniaks vähän fisua meijän vieraille. Pojat kuuli että se on aika suosittu juoma Suomessa ja vaati mua tekeen maistiaiset heille. Pidettiin pienet illanistujaiset meillä, tai no pienet noin 15 henkee täällä oli ja kaikki pääsi maistamaan fisua. Ihan kaikki ei tykännyt, mutta italialaisille ja portugalilaiselle uppos toinenkin kierros. Meillä meno oli ihan rauhallista hengailtiin ja vaihdettiin kuulumisia juomien äärellä.

Fisun pikakokkaus

Meiltä aloimme lähtemään siinä 00-01 aikaan kun metro sulkeutuu yhdeltä ja jatkoimme Twin Partyihin. En tiedä mistä nimi tulee, mutta kyseessä oli kavereideni järjestämät bileet jotka pidettiin yhdessä kerrostalossa ja siellä oli kolme tai neljä kämppää auki vieraita varten ja varmaan koko Torino kutsuttu. Niistä paisu ihan hullut bileet ja kun me saavuimme paikalle ulkona oli varmaan 100-150 ihmistä, koska sisällä oli niin paljon porukkaa. Me kuitenkin ängettiin sinne moikkaamaan kavereita ja katsomaan mitä siellä oikein tapahtuu. No ekaan kerrokseen pääsi vaivatta jossa suurin osa kavereistanikin asui, korkeammalle mennessä rappuset oli ihan tukossa. Käynnissä oli myös rappukäytävässä tyynysota ja höyheniä lenteli ympäriinsä. Kavereideni kämpässä oli ihan rauhallinen meininki, toisessa huoneessa tanssilattia ja keittiössä vaan hengailua. Kolmannen huoneen pojat olikin ihan fiksusti sulkeneet ja laittaneet kaikki tärkeät tavarat sinne. 
Juhlatunnelmia:




Väkijoukko odottamassa ulkona

Bileet oli niin iso juttu että tänään siitä oli paikallisissa uutisissa pätkä ja huomisen Rebubblica lehden painoksessa tulee olemaan juttu. Rebubblica on vieläpä isoin lehti täällä. Nämä bileet on järjestetty parina viime vuotena samana päivänä, mutta ilmeisesti eivät ole keränneet näin paljoa näkyvyyttä. Poliisit saapui paikalle 7 auton voimin ja saivatkin talon tyhjäksi siinä kolmen tai neljän aikoihin vaikka saapuivat jo yhden jälkeen. Ihan leppoisa tunnelma kuitenkin poliiseillakin ja kiirettä ei ihan hirveästi näkynyt talon tyhjentämisessä. Käytiin siinä ulkona ollessa sitten kebabilla ja sen jälkeen ei näkynyt ketään enään talolla. Mentiin sisällä katsomaan että minkälainen oli lopputulos, rappuset ja 'sisäpiha' oli ihan täynnä tyynyjä ja niiden sisuksia, tyhjiä pulloja ja tölkkejä joka puolella. Sai kiittää onnea siitä etten päätynyt asumaan siihen taloon ja joutunut siivoamaan seuraavana päivänä. Siinä alko jo juhlatunnelma hiipua ja me jotka emme asuneet siellä lähdettiin kotiin nukkumaan. 

Eder pyytää passiaan takasin :D

Tässä vielä linkit uutisiin, jotka valitettavasti on vain italiaksi. 

Baci,
Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti