sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Kännykkäpostaus..

Vähän viivästy tää kirjottelu tänne, kun mun netti on ihan surkee. Se ei avaa enään mitään muuta sivua kun googlen etusivun. Kännykässä on vielä ihan ok netti, ei mikään paras mutta toimii vielä.
Tällä viikolla ollaan oltu kunnolla rappiolla, melkein aina syöty ulkona ja tänään on neljäs baaripäiväkin jo. Ollaan saatu hyvä porukka kasaan ja menty kaikkialle. Torstaina käytiin taas aperitiivolla Samin kurssikavereiden kanssa ja tutustuttiin ensimmäisiin italialaisiin jos ei kämppiksiä lasketa. Täällä on aika vaikea lopulta saada italialaisia kavereita, kun kaikki tapahtumat on aina vaihtareille.

Perjantaina mentiin kaupunkikierrokselle mukavassa kaatosateessa ja siitä saan kärsiä vieläkin kurkkukivun muodossa. Tietenkin järjestettiin sitten saman porukan kanssa illanvietto myös, koska oli perjantai. Silloin oli myös perus international party, joten suunta loppuillaksi oli jo tiedossa. Paikka jossa bileet järjestettiin oli ihan täynnä ja lopulta lähdimme kotiin jo kahden aikaan.

Eilenkin kävimme vähän ulkona, parilla jumping jesterissä jossa oli häppärit, kaks bissee 5 euroa. Osa porukasta lähti ihan klubille, mutta itse jäin jesteriin ja sen jälkeen syötiin pizza kebab eli pizza kaikella kebab ranskalaisten ainesosilla :D Ja yllättävää kyllä se oli hyvää.

Tänään on Ivrea päivä, jossa nähdään appelsiini tappelua. Siellä on aina maaliskuun  alussa kolme päivää jolloin hullut ihmiset pukeutuvat ja menevät heittelemään toisiaan appelsiineilla.
Siitä lisää kuvien kanssa kun saan netin kotiin. Tää on puhelin postaus joten kuvat tulee myöhemmin. Täytyy käydä windillä vähän keskustelemassa netistä.

Baci,
Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti