Milanon naisten muotiviikot olivat siis 19-24.2. tänä vuonna ja päätin, että koska olen jo näin lähellä niin pakko sinne on mennä fiilistelemään vaikka näytöksiin ei tietenkään pääse. Lauantaina 22.2. menimme Arco Della Pacelle juuri ennen Just Cavallin näytöstä. Ulkopuolella oli paljon ihmisiä, kaikkia muodista kiinnostuneista bloggareihin ja julkkiksia. Bongasimme Cheryl Colen, kun hän tuli muodikkaasti myöhässä näytökseen vartin sen alkamisen jälkeen. Sain kuvan hänestä, vaikka se onkin vähän tärähtänyt ja hän oli paparazzien ympäröimä koko ajan. Toinen jonka kerkesimme bongata oli Italian Voguen päätoimittajan, Franca Sozzanin. Tässä muutama kuva muoti-ihmisistä, Cheryl Colesta ja yksi minustakin.
 |
| Cheryl Cole |
 |
| Miesten tyyliä |
 |
| Onnellinen muotituristi |
Milanossa ollessamme kävimme myös Duomon katolla, joka oli hieno kokemus vaikka siellä oli käynnissä pienet korjaukset. Sinne pääsi ihmettelemään 12 eurolla hissillä ja rappuset olisivat olleet 7 euroa, jos en ihan täysin väärin muista. Vaikka oli kirkas päivä, niin näkymät alpeille eivät olleet niin hyvät kuin kuvittelin. Tielle oli rakennettu myös pilvenpiirtäjiä, jotka hieman veivät tunnelmaa kuvista.
 |
| Duomo illalla |
 |
| Alpit Duomon katolta |
Shoppailua koitimme Milanossa, mutta kaikki kaupat olivat ihan täynnä ja lopulta luovutimme muutaman kaupan jälkeen. Sain kuitenkin ostettua uudet farkut, eli ei ihan tyhjin käsin tarvinnut lähteä kotiin. Pieni kipeilyni häiritsi vähän kaikkea, olisimme halunneet käydä katsomassa kaupungin yöelämääkin. Kävimme lopulta vain drinkeillä keskustassa ja siitä takaisin hotellille. Hotellimme ei ollut mikään ihmeellinen, en edes voi sanoa suosittelevani sitä. Halpa ja ihan ok sijainti ovat ainoat sanat kuvaamaan sitä paikkaa.
Seuraavan kerran menenkin Milanoon varmaan vasta ensi kuussa, kun äitini tulee käymään täällä ja hänen lennot ovat Milanon kentälle. Sieltä sitten kesäisempiä kuvia.
Baci,
Kaisa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti