perjantai 21. maaliskuuta 2014

Luistelua ja aurinkoa

Ciao!
Nyt saatiin taas netti pelittään kotonakin ja ei tarvii aina mennä koululle tai kahvilaan dataileen. Tällä kertaa täytyy käyttää säästeliäästi kun viimeks loppu alle 2 viikossa. Tänään meillä on ollut vaan perus siivouspäivä ja illalla mennään Lucan kaverin valmistujaisjuhliin johonkin tilaan Valentinon puistossa. Oikea valmistumispäivä oli jo keskiviikkona, jolloin juhlat oli sukulaisille ja tänään on kaveribileitten vuoro.

Eka aurinkopäivä sortseilla

Viime viikon perjantaina aurinko paistoi ihanan lämpöisesti ja pääsikin jo heittään sortsit jalkaan. Olimme puistossa ja saimme viimeinkin ostettua omat viltitkin. Vähän oon jo ehkä rusketustakin saanut, nyt kun on tullut käytyä puistossa melkein joka päivä hengailemassa. Tänään on ollut vähän kylmempi päivä, ehkä 15-16 astetta kun muina päivinä tällä viikolla on menty helposti 20-25 asteeseen asti.

Eilen lenkillä

Lauantaina käytiin luistelemassa olympiahallilla ja en olis uskonut että musta tulee niin huono luistelija :D Kaikki luistimet oli hokkareita ja kamalia muovisia, jotka oli vuokrattavissa. Itsehän olen luistellut hokkareilla ehkä kerran tai kaksi ennen tota niin ei se hyvin mennyt, vieläkin vähän mustelmia kaatumisesta jäljellä. Meidän portugalin vahvistus oli ensimmäistä kertaa jäällä ja aluksi oli aika vaikean näköistä, mutta äkkiä siinä kehittyi ihan huimasti. Olimme jonkun reilun kaksi tuntia luistelemassa ja loppuajasta luistelu näytti jo hyvältä.


Maanantai bisse

Maanantaina  mentiin italian tuntien jälkeen yksille kun oli Saint Patricks juhlinnat päällä kaupungissa. Baarissa oli joku tarjous kun osti neljä Guinnessia sai yhden hatun ja tarvihan meijän porukan sitten hatut hommata. Keskiviikkona käytiin uv-bileissä pyörähtään uusien kavereiden kanssa ja torstaina päädyin skippaan koulunki kun oli niin väsy olo. Kotiin kuitenkin menin jo kahdelta ajatellen että pakko mennä tunneille. Ei täällä nyt oo hirveesti muuta tullut tehtyä tällä viikolla kun hengailtu puistossa, oltu koulussa ja vähän juhlittu. Ens viikolla onkin eka tentti perjantaina ja sen jälkeen tarvis viikonlopuks tai ehkä viikolle jo varmaan jotain reissua kehittää.

Baci,
Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti