tiistai 25. maaliskuuta 2014

Shoppailua

Heei!
Täällä olemisen aikana on tullut hieman shoppailtuakin. Lähdin reissuun aika vähällä vaatemäärällä, kun kaikki muut tavarat vei paljon tilaa. Mukana oli aika lailla välttämättömimmät perusvaatteet ja muutama juhlavampi. Kenkiäkään en ottanut kuin neljät, yhdet korolliset nilkkurit, conssit, lenkkarit ja släbärit.Tällä valikoimalla ei pitkälle päässyt, sillä jo heti ekan viikon aikana aloin kyllästyä ja ajatella että miksi en ottanut sitä ja tätä mukaan.

Uudet "pyjamahousut"

Ensimmäiset ostokseni olenkin jo täällä esitellyt, pinkki huppari ja meikkijuttuja. Sen jälkeen olen ostellut muutamia vaatteita ja kolmet kengät. Lähdin reissuun ilman yhtäkään hametta ja se on minulle jo aika käsittämätön juttu, tietenkin täällä kun alkaa aurinko paistaa lämpöisesti paljon ennen suomea tekee mieli käyttää hameita. No onneksi korjasin asian Hennesillä, jota yritin vältellä viimeiseen asti vaatteiden ostossa. Ja toisen hameen löysinkin jostain ihan oudosta kaupasta. Ostin myös ihanat löllöt pyjamahousut kevyttä kangasta, jotka näkyy ylläolevassa kuvassa.

Takana oleva hame H&M, toinen joku kauppa  ja vyö

Farkkuja olen ostanut kahdet, mutta toiset on jo ylläri minut tuntien käyttökelvottomat kiitos ruokatahran joka ei lähde pois. Onneksi ei olleet mitkään superkalliit. Mukanani oli neljät farkut, joista kahdet otin mukaan sellaisina että ne voi heittää pois ennen kotiinpaluuta. Pari pitkähihaista paitaa ostin omieni lisäksi ja muutaman t-paidankin olen joutunut perusvaatteisiin ostamaan. Yhden mekonkin jopa löysin, nyt vaan täytyy odottaa tilaisuutta jossa pääsisi käyttämään sitä.

Neule ja pusero, rändöm kauppa ja värit vääristyneet

Mekko myös rändöm kaupasta

Kenkiä olen ostanut kolmet, kahdet balleriinat ja yhdet avokkaat. Ne minun olikin tarkoitus ostaa, koska en ottanut mitään kesäkenkiä mukaan eikä niitä olisikaan oikein kotoa löytynyt. Nudet baltsut on kyllä jo ihan tuhoutuneet kiitos parin baarikerran. En voi käsittää kuinka likaiset lattiat baareissa on ja kuinka ihmiset vaan talloo toisten jaloille. Täällä kyllä päästetään ihan liikaa porukkaakin baareihin sisään, aina on niin tiivis tunnelma vaikka ei olisi edes tanssilattiallakaan. Noista tuli siis mun baarikengät tennareiden ohella, mitään parempia kenkiä ei voi kuvitella pistävänsä jos haluaa vähänkin pyörähtää tanssilattialla.



Tässä vähän ostoksia, muista tulee sitten kuvia päällä kun on käytössä :)

Baci,
Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti